Were the good thing are at the sea

Av  Jessica Linderholm   Picture  taken in Greece  2009

Photo By
Jessica Linderholm
Photo: taken in Greece.

av Jessica Linderholm

The Two Rocks
By Jessica Linderholm
Photo taken in greece 
2009

Jag hittade  några gammla  bilder då jag  och mina kompisar var  i Grekland  och seglade längs kusten.
Tyckte dessa  bilder var  väldigt  vackra och ibland  kan gammla  bilder som man en gång slängt  i gaderoben komma  fram några  år senare. Minnen och bilder kan betyda  väldigt mycket.
"A picture is worth a thousand words"

1 Semlan-Foto:

skriven

Nu är jag på banan igen, hoppas jag. Tog en liten bloggpaus ett tag men nu känner jag mig mer sugen på att blogga än någonsin. Nu kan du/ni se fram i mot en sprängd fylld blogg med bilder och annat skoj! :D



så häng med vet'ja




Svar: Man blir glad av att skapa:)
Jessica Linderholm

Kommentera här: