Cosplay continuum

 Cosplay 2013 Och lite update.....
 
Hejsan som alla kanske redan vet är jag en nörd när det kommer till scfi,fantasy,anime,marvel och alla möjliga serier gällande det som inte går att förklara med  logiken eller förnuftet. Kanske är för att man själv alltid drar sig till förnuftet i dagens samhälle.Har precis tittat färdigt på en serie som heter Guilty Crown, får 7/10 poäng. Bra story och inte bara massa lovely da da  trots att handlingen i sig är en romantisk tragedi med  action och en framtida version av samhället i japan. Som jag  nämnt innan var jag på närcon- och då klädde jag ut mig till inori i Guilty Crown. 
Här är lite foton. <3
 
 
 
       
         Photo Jessica Linderholm 2013 <3
Imagination is more important than knowledge. 
Imagination is the fruit to answers. 
 
 
 
 
 
                 

Kommentera här: