Today's Humor, song

 
 
 
1.  The Dance (så dansar svenskar,for real)
2. 1:16 Den där mannen i bakgrunden...
3 Bara bäst.
 
The humor  today is just, well very different.
ahhh facebook... 
 
I vårat samhälle är facebook överallt, men inte bara facebook utan alla tänkbara sociala medier. 
Sociala Medier har tagit en större plats i våra sociala liv samt arbetslivet. 
Företag använder sig utav allt mer metoder för att synas och vi kan inte leva utan våran Smartphone. 
Vi sover,äter och går även på toa med dem. Det är bara sann fakta. 
Jag själv är beroende av sociala medier, vart jag gör med dem är fortfarande dok en ekvation utan lösning.
Försöker dok hålla mig borta från Smartphone tåget som är svårt att undvika.
Det läskiga är bara hur mycket får inte folk reda på oss genom sociala medier, vart kommer gränsen sluta i framtiden.
Egna synpukter: Jag är inte emot sociala medier och stödjer all teknologisk utveckling i framtiden trots att det kan finnas en del negativa konsekvenser.Gillar ju trots allt tanken av en framtida  virtual world. 
Så jag säger bara: Poka mig...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: