Music is life.....

Photo By Jessica Linderholm 2013
 
I just wanted to upload todays photo...
Music is life focus on whats important...
And be happy about the small things :)
1 Louise:

skriven

Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!
ladolcevita.devote.se

Svar: låter som en bra blogg:) ska titta på det.
Jessica Linderholm

2 Emilija med J. - drömmer om att stå på scen.:

skriven

musik är verkligen livet!

Svar: utan musik skulle allt vara så tråkigt.
Jessica Linderholm

3 Rebecca:

skriven

musik är verkligen livet <3

Svar: ahh visst är det:) det gör en alltid glad.
Jessica Linderholm

Kommentera här: