Pink Fusion

 
Edited: By Jessica Linderholm 
 
Todays Art Project: Idag ville jag vara lite kreativ och lägga upp en bild som jag har arbetat på.Tog en mall av en animerad vocaloid och ritade den på datorn och la till egna färger och effekter, detta blev  resultatet. Den är inspirerad från en animerad karaktär.
<3<3
Pink Fusion.... 
 
 
1 evelina sigetty:

skriven

Hej! jag och min pojkvän ska åka till Afrika och jobba med lejon precis bredvid ett av de sju världens underverk. Läs om du tycker det verkar intressant!! har filmer och scheman om dagarna vad vi gör på projektet och vi gör det här för att rädda en utrotningshotad art.

Tänkte ifall du gillar djur precis som jag! :)

kommentera gärna hur du tycker det verkar att resa dit på min blogg :D hade varit super kul!

Svar: visst:) ska titta på det låter kul.
Jessica Linderholm

Kommentera här: